قرارداد (پادکست)

قرارداد (پادکست)

کتاب صوتی

رایگان
نسخه نمونه دانلود از اپلیکیشن
4
2 هزار

شاید، هیچ رفتار حقوقی،‌ توی زندگی روزمره ما به اندازه قرارداد، نقش نداشته باشه. پس، همه ماها به عنوان یک شهروند باید بدونیم چطور وارد یک قرارداد بشیم تا بعداً هم از نظر مالی و هم روانی هزینه‌های چند برابری پرداخت نکنیم و تهش به یه قرارداد ترکمنچای نرسیم: قراردادی که یک نفر بزنه و ببره و طرف مقابل هم نفهمه از کجا خورده و چطور سرمایه و زمانش به هدر رفته.

توی این اپیزود، توضیح می‌دیم موقع امضای قرارداد حواسمون به چه چیزهایی باشه و چطور کلاه‌مون رو سفت بچسبیم که بادِ قرارداد، کلاه‌مونو با خودش نبره!



برای تولید محتوای این اپیزود از این منابع استفاده کردیم:

1- ویکیپدیای فارسی

2- قانون مدنی

3- قانون تجارت الکترونیکی

شاید، اکثر ماها رشته حقوق‌رو، یه رشته خشک و خیلی سختی می‌دونیم که پر از کلمه‌های عجیب و غریبه که نمی‌شه درست درک‌شون کرد. البته که هر رشته‌ای اصطلاحات ‌خاصِ خودشو داره؛ مثلاً پزشکا یا مهندسا، واژه‌های مخصوصی برای خودشون دارن! خب، حقوق هم یه رشته‌ی تخصصیه، مثل بقیه‌ی رشته‌ها.

حالا با وجود اینا، آیا میشه حقوق‌رو به زبان ساده توضیح داد تا همه باهاش ارتباط برقرار کنن؟ ‎راستش این کاریه که پادکست دِفیله می‌خواد انجام بده: روایت موضوع‌های حقوقی به زبان ساده! تا تهش بدونیم حقوق اون‌قدرا هم که فکر می‌کنیم یه رشته‌ی اخمو‌ و عصاقورت‌داده نیست. پس با ما همراه باشید، چون توی هر قسمت پادکست دِفیله، یه موضوع حقوقی‌ به زبان ساده و با نگاهی به قانون روایت می‌شه.

قرارداد

از میان کتاب ها مشاهده همه